Igor Matovič nie je môj obľúbený politik, ale …

26. augusta 2021, Hedviga Imrová, Nezaradené

… jedno mu nemožno uprieť, je predsedom víťaznej politickej strany, ktorá dostala mandát na zostavenie Vlády SR. Práve on vo veľkej miere ovplyvňuje aj to, kto a akú funkciu bude vo vláde zastávať, s kým bude jeho hnutie spolupracovať a s kým nie, po akých cestách musia kráčať, aby nesklamali svojich voličov.

Iste ste si všimli úsmev predsedu vlády, keď sa začudoval, že vraj prečo pán Mičovský napísal sťažnosť na nového ministra pôdohospodárstva Igorovi Matovičovi, veď on teraz vládne, on je premiér!

Niekoho mi pripomína. Už sme tu mali takého premiéra, ktorého vyprodukovala strana Smer – SD. Rozhodol sa, že pôjde vlastnou cestou a založil si stranu Hlas – SD.

Aj premiér Heger zo dňa na deň nadobúda vyššie sebavedomie a už chýba iba krôčik a svetlo sveta uzrie jeho nová politická strana.

 

ZDROJ:

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/598477-micovsky-pise-matovicovi-a-spochybnuje-boj-olano-s-korupciou/

 

Reakcia Igora Matoviča:

„Zamestnal som Mičovského ľudí a on ma za to ešte spucoval, debil“

https://www.hlavnespravy.sk/matovic-otvorene-zamestnal-som-micovskeho-ludi-a-on-ma-za-to-este-spucoval-debil/2653828