Založí si Juraj Šeliga stranu Pre ľudí?

10. septembra 2020, Hedviga Imrová, Nezaradené

Treba sa ním zaoberať, venovať mu svoj čas? Čo z neho bude, až bude veľký? Politik? Právnik? Dnes je z neho mladý vzdelaný človek a život má pred sebou. Zažiaril ako kométa na tmavej nočnej oblohe. Podpredseda NR SR je vysoká funkcia. Fandím mladým ambicióznym ľuďom.

J. W. Goethe tvrdí, že kto si nesprávne zapne prvý gombík, ten už sa správne nepozapína. Juraj Šeliga bol spoluorganizátorom protestov Za slušné Slovensko. Myslel si, že najlepším spôsobom, ako sa dopátrať pravdy o vrahoch novinára Kuciaka, je zorganizovať protest. Myslí si to aj ako právnik?

Druhým nesprávne zapnutým gombíkom bol vstup do strany Andreja Kisku Za ľudí. Ako môže sčítaný človek s právnickým vzdelaním, aj keď mladý, nevidieť to, čo je aj pre menej vzdelaných a menej inteligentných ľudí zreteľne viditeľné. Andrej Kiska sa stiahol z politickej scény, lebo zistil, že skrývať sa za ľuďmi sa dá iba nakrátko.

Tretí gombík si zapol automaticky. Schovaný Za ľuďmi a spolčený s ostatnými koaličníkmi uveril vo všeobecne deklarovanú pravdu, že Daniel Lišic je čistý ako ľalia.

Ešte jedno vyjadrenie mladého právnika Juraja Šeligu: „Ak povalím Matoviča, môže sa vrátiť Fico.“ Čo s tým urobí, ako si poradí s touto dilemou? Žeby štvrtý gombík?

Namiesto záveru slová Juraja Šeligu, ktoré povedal 30. júla 2018:

„Nebojím sa, že ma niekto za rohom prepadne, … Bojím sa iného, že na konci života zistím, že som nič dobré, čo by pomohlo ľuďom, mojej rodine, neurobil. A potom mám veľkú obavu, že zoberieme ľuďom nádej. Že urobíme taký krok, ktorý zabráni veciam vo verejnom priestore posúvať sa dopredu. Viem sa postaviť pred ľudí a povedať, pomýlili sme sa, vysvetliť, že to bolo zlé, v tomto som reflexívny, počúvam, čo mi ľudia hovoria. Nie vždy zareagujem, keď ma kritizujú, vyčítajú, ale počúvam to a vyhodnocujem v sebe.“ 

https://www.tyzden.sk/lifestyle/49628/juraj-seliga-hladam-zenu-co-vie-hrat-sach-/

Nesprávne zapnutý prvý gombík znamená, že človek ide nesprávnym smerom. Je lepšie vrátiť sa z kratšej cesty, správne sa pozapínať a založiť si novú stranu ako Peter Pellegrini, …