Kiskovejšia ako Andrej Kiska

9. marca 2020, Hedviga Imrová, Nezaradené

Iveta Radičová si sama vyskúšala, čo znamená vládnuť. Vládla, vládla až dovládla. Jej vládu vymenovali 8. júla 2010 a demisia prišla veľmi rýchlo už 4. apríla 2012.

A ktože to vládol s Ivetou Radičovou? Tu sú ich priezviská: Figeľ, Chmel, Mihál, Mikloš, Miškov, Simon, Lipšic, Galko, Žitňaská, Dzurinda, Jurzyca, Krajcer, Uhliarik a Nagy.

Keď sa už ani Richard Sulík nedokázal pozerať na ich vládnutie, stal sa kvapôčkou, ktorá preliala. Modrý balónik praskol a vrátil sa Róbert Fico. Ten jej dokázal, že vláda môže vydržať aj dve volebné obdobia po sebe. (Vládol aj jedno volebné obdobie pred ňou.) Možno preto ho nemá rada.

Iveta Radičová a Andrej Kiska, to je už niečo iné. Nikdy by som si nebola pomyslela, že majú k sebe tak blízko, a že ich spája Róbert Fico, o tom niet pochýb. Prvýkrát som si to všimla v nedeľňajšej diskusnej relácii na TA3.

Je pravda, že som si bývalú predsedníčku vlády nedokázala na prvýkrát vypočuť až dokonca, preto som si druhú polovicu jej vystúpenia dopozerala až dnes. Neustále sa pokúšam prekonávať samu seba.

V súvislosti s Ivetou Radičovou ma čaká ešte jedna prekážka. Zatiaľ neviem pochopiť, prečo osoba, ktorá nemá v sebe ani trochu etickej samoregulácie, je učiteľkou. Ešte dobre, že neučí na základnej alebo strednej škole, ale prednáša na vysokej. Jej študenti by už mali vedieť, čo sú žlčovité výlevy a čo objektívna kritika.

 

Podrobnejšie informácie o vládnutí Ivety Radičovej nájdete tu:

https://sk.wikipedia.org/wiki/Vl%C3%A1da_Slovenskej_republiky_od_8._j%C3%BAla_2010_do_4._apr%C3%ADla_2012